Hjem » Hørsholm

Hørsholm

KØRESKOLE I HØRSHOLM TIL BÅDE BIL OG MC

Uanset om du skal starte på et køre undervisningsforløb til enten bil eller MC, så står vi som din lokale køreskole i Hørsholm klar til at hjælpe dig. Vi har over 20 års erfaring i branchen og tilbyder seriøs og struktureret teori- og køreundervisning.

Vi sørger for at tage hånd om dig hele vejen gennem forløbet, og står blandt andet klar med en plan for dit forløb allerede fra første dag. Som køreskole klarer vi alt det praktiske, således at du blot kan fokuserer på undervisningen.

HOS OS ER DU I FØRERSÆDET

Du kan tage dit kørekort i det tempo, du er tryg ved. Vi vægter tryghed under forløbet højt. Vi tror nemlig på, at det giver den bedste oplevelse og at du derved bliver en bedre bilist. Vi glæder os til at byde dig velkommen, til vores fantastiske køreskole, i hjertet af Hørsholm.

Em Trafikskole er medlem af Helsingør kørelærer forening

Helsingør Afdeling