Førstehjælpskursus

Førstehjælpskursus til kørekort

Pris og indhold

700DKK
  • 8-timers færdselsrelateret førstehjælpskurs. Godkendt til kørekort kategori B.
  • Forplejning (fri kaffe, te, sodavand)
  • Spar 200,- hver når du tilmelder dig med en ven

Uanset hvilken køreskole du er tilmeldt, kan du deltage på vores førstehjælpskursus

Ved førstegangserhvervelse af førerret kan kørekort normalt kun udstedes til ansøgere, der har gennemført et færdselsrelateret førstehjælpskursus. Kursusbeviset må ved indleveringen af ansøgningen om kørekort ikke være ældre end 1 år. Hvis du mangler dette førstehjælpskursus, kan du benytte dig af EM-trafikskole tilbud til særdeles attraktive priser.

Hos EM Trafikskole & Køreskole tilbyder vi selv førstehjælpskursus. Vi er klar til at lære dig alt om hvordan du kan hjælpe andre i det tilfælde at uheldet er ude i trafikken eller andre steder.

Hvorfor et førstehjælpskursus?

Udover det faktum, at det er lovbestemt, giver din deltagelse på et førstehjælpskursus dig mulighed for at kunne hjælpe andre, når en ulykke indtræder eller pludselig sygdom opstår.

Vi har mange års erfaring med gennemførelsen af uddannelsen, og vores førstehjælpsunderviser Metin er godkendt af Dansk Førstehjælpsråd. Undervisningsmaterialer samt det kursusbevis som udstedes er ligeledes godkendt af Dansk Førstehjælpsråd.

Med din førstehjælpsuddannelse bliver du i stand til at hjælpe andre, som kommer til skade i trafikken, i hjemmet, på arbejdspladsen og i fritiden.

Kurset består af:
  • 3 timers hjerte-lungeredning.
  • Kunstig åndedræt
  • Hjertemassage
  • 4 Timer i basal færdselsrelateret førstehjælp
  • Forhold vel trafik- færdselsrelaterelateret ulykker